Apflickorna

2012-02-01 @ 16:01:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Äntligen! Blogg.se har inte fungerat för mig på flera dagar!?! men det verkar inte direktvara någon annan som haft det problemet för er som jag följer via bloglovin har jag ju sett att ni har skrivigt! konstigt.. menmen..

I måndags i alla fall så var det ju babysim, så vi pallade oss iväg dit jag och Olivia.. när vi kom dit så fick vi veta att instruktören var sjuk.. jaha, kunde dom inte ringt o sagt det då?? men men vi fick bada ändå och det var ju ändå mysigt och roligt.. Olivia har verkligen skitkul i bassängen =D

Efter simmet så mötte Sandra och Elwin upp oss och vi for iväg till hennes föräldrar.. dom var iväg till sthlm så Sandra skulle ta hand om djuren så då följde jag med.. så trevligt så! Vi såg filmen apflickorna.. men alltså jag fattade inte den filmen.. trodde den skulle vara bra eftersom att den fick några guldbaggar men icke! skitkonstig film.. fattade den inte =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback