Onsdag

2012-02-29 @ 21:39:55 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen har vi spenderat i Västervik hemma hos Therese och Adam.. lika trevligt som vanligt =D Olivia var himla gnällig ett tag bara så vi packade ner barnen i vagnarna och så gick vi till Åhlens.. där hittade jag en skitsöt mössa till Olivia med texten "Having a bad hair day" på.. =) och så hittade jag ett par tofflor till henne som jag har varit ute efter ett tag.. hade inte en aning om att dom fanns på Åhlens!

När vi kom hem så började jag torka av vagnen lite.. jäklar vad salt och skit det var på den, det såg så tråkigt ut så nu åkte trasan fram och nu ser vagnen ut som ny igen! Efter det så började jag städa utrymmet under diskbänken, där har det varit röööörigt med massa påsar och skit men nu är det uppstrukturerat och fint =)

Olivia somnade sent ikväll.. vet inte riktigt vad problemet var.. men nu ligger hon i alla fall i sin säng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback