Stackars liten!

2012-02-02 @ 21:16:00 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

I förmiddags höll jag på att dö av uttråkning.. jag gick ut en sväng med Olivia och sen såg jag att Sandra hade svarat på mitt sms och ringt några gånger så jag ringde upp och vips så blev hela dagen mycket bättre! Jag mötte upp henne och lillkillen på parkeringen och så gick vi hem till mig.. Vi satt bara och pratade och hade trevligt som vanligt =)

Lilla Olivia har inte alls varit sig själv idag.. hängig, gnällig, mammig och sovigt mycket mer än vad hon brukar.. Det är definitivt tänder som är på gång för nu kan man se hur två små bissingar lyser under tandköttet.. så snart kommer dom nog upp.. man märker att hon har ont i munnen också.. blir ledsen när hon äter och dricker och även ibland när hon har nappen.. inte lätt! Som om det inte var nog med det så har hon blivigt tokrök och torr på kinderna så det gör hon på henne att bara smörja in det =( stackars lilla älskling <3

Nu ikväll så har hon fått lite feber, men drack upp 220ml välling och sover gott i sin säng.. får se hur länge det håller i sig och om det blir en bra eller dålig natt..

Nehe, nu ska jag se resten av Biggest Loser Sverige och sen gå och lägga mig!
Trackback