Underbara sol!

2012-02-28 @ 22:13:12 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Först och främst.. Grattis lilla Nathalie som blir 1 år idag! <3

Vi sov ända till 9 idag! Det är lite lyx nu för tiden eftersom att Olivia har börjat med att vakna klockan 7 och är då superpigg.. men idag fick jag alltså sovmorgon, tack för det mitt hjärta!

Olivia lekte för fullt här under förmiddagen medan jag fixade lite nödvändigheter som att betala räkningar och sånt tråk.. Olivia ramlade och slog i pannan i vårt hemska soffbord när hon blev lite för vågad med att stå upp.. stackars liten, det hördes på hennes gråt att det verkligen gjorde ont.. uscha vi måste införskaffa ett nytt snart.. går ju inte ha ett bord som hon slår sig på så.. jag har slagit i ett par gånger jag också.. feta blåmärken på benen när man kommer till babysimmet är ju supersnyggt!

Efter att vi pillat i oss lite lunch så kom Denise hit och vi gick en promenad.. provade en app som heter runkeeper för att se hur lång vi gick.. det vart inte så himla långt, ca 4km bara.. men nu vet jag ju i alla fall att appen fungerar så det är ju bra =) Det har varit så underbart väder så jag vill nästan inte gå in.. men det var vi ju tvugna till nån gång!

Nu ikväll har vi bara varit.. Vi har lekt och vi har myst om vartannat.. jag passade på att köra ett pass på crosstrainern också.. lagom slut jag var efter det! Olivia tyckte det var dödstråkigt när jag tränade, men hon blev glad igen när hon fick följa med in i duschen.. hon älskar verkligen att bada och duscha!

Just nu sover Loppan och jag ser på Top Gear, BILAR =P jag har även precis klippt och filat av mina väldigt långa och snygga naglar jag hade.. =( det går inte ha långa naglar med barn alltså.. så opraktiskt så det finns inte!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha runkeeper is the shit! Läste du de på min blogg eller och fick inspiration? :P

2012-02-29 @ 18:07:51
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback