Utekväll

2012-02-26 @ 09:08:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

hade vi i fredags!

Vi började kvällen med att gå till stekhuset och äta, 3rätters blev det.. så himla gott! förätten tog jag vitlöksbröd med aioli och Alle tog permasanskinka med honungsmelon och sallad.. Min huvvudrätt blev ryggbiffsplanka, Alle tog någon oxköttbiff med stekt potatis.. och sen till efterrätt tog jag pannacotta och kaffe, Alle han orkade ingen efterrätt, så han tog bara kaffe^_^ åh det var så gott! Antaglkigen var det så tokigt gott för att det var så himla länge sen vi var bara vi två och vi kunde verkligen njuta av maten!

Efter vi ätit var det dags att dra sig mot Kalmarsalen där vi skulle se Magnus Betnér. Han är så jäkla rolig! =D Hans show höll på i ca 2 timmar.. så efter det hade vi en timmas dötid innan vi kunde bli hämtade.. så då gick vi ut på krogen lite sådär spontant.. DET var länge sen så det var roligt =)

Vi hade en jättemysig barnfri kväll men det var ju skönt att få komma hem till vår lilla Loppa, hon sov givetvis när vi kom hem, men klappa lite på henne var jag ju tvungen att göra <3

Tack Älskling för en supermysig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback