Bra dag

2012-01-17 @ 00:17:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en bra dag.. den började med att jag fick sova lite extra medan Alle underhöll Olivia.. välbehövligt! Tack älskling! Efter frukost åkte vi och lämnade in SAABen för det ska fixas en grej på den.. Sen vidare till jysk (vi hade pappas Volvo) för att köpa en vaxduk.. vi kom ut med två gossedjur till Olivia också =)

Vidare till maxi för att handla.. bland annat Den silvriga barnkammar boken som det var nedsatt pris på! Det blev även lite andra fynd!

Väl hemma sen så fixade och donade jag runt lite.. det blev fint med duken! =)

Med kalorierna har det gått bra idag.. lunchen va kanske inte den bästa, men jag har hållt mig under maxet =)

Nej, dags att försöka få en överspeedad Olivia att sova.. fattar inte hur hon orkar vid den här tiden!! galet barn vi fått ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback