Gårdagens

2012-01-10 @ 17:52:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

hmm skrev en långt inlägg igår som tydligen inte har publicerats...

I alla fall så åkte vi hem från Öland igår.. innan vi åkte över bron så svängde vi ner till köpstaden. Där köpte vi skor till mig som jag är sååå himla nöjd med! supersköna och varma! Alexander köpte sig en jättefin jacka, och så köpte vi byxor, pyamasar och vantar till Olivia! himla bra fynd faktiskt! väl hemma så kom min pappa över på lite fika..

Efter att han hade gått hem så tog Olivia och jag ett riktigt busbad, sen fick hon välling och somnade som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback