Rånad..

2012-01-17 @ 21:19:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nejni det blev inga gardiner sydda idag heller.. jag kände att jag var tvungen att komma ut lite så jag traskade iväg med Olivia in till stan för att hämta min medicin.. fan va dyrt det är med medicin alltså.. 1200 spänn.. rena rånet.. inte kan jag hjälpa att jag är allergisk och får luftrörsproblem.. sjukt!

I stan så mötte Sandra och Elwin upp oss och vi gick runt lite och sen vidare till biblioteket där vi satt och mös ett tag med barnen, innan det var dags att gå hem igen =)

Nu ikväll så har pappa varit här en stund.. när han ahde gått så duchade jag och Olivia.. hon tyckte det var skitkul att leka med duchen hihi sötunge <3

nu sover hon och jag har fått sms från Sandra att jag ska ringa.. spännande :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite kärleks-sms på kvällarna är inte dumt, haha ;)

2012-01-17 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback