Semla = Illamående

2012-01-13 @ 21:29:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

mhm nu blev det ett glapp här igen.. men det är så det fungerar lite med mig.. ibland bloggar jag massor och ibland knappt något alls..

Men i alla fall så var vi i västervik igår jag och Olivia. Vi åkte dit och hälsade på Therese och Nathalie.. igentligen skulle dom ha kommit hem till oss och sovigt över.. men eftersom att Alexander kom hem jättedålig i onsdags så fick vi ställa in det.. så då tog vi saaben och for iväg =) Det var en bra dag med myyycket skratt och massa prat om allt möjligt.. nästan så att vi skulel ha sovigt över men det hade vi ju inte några grejer med oss för ^_^

Idag så har vi varit in till stan och träffat mammorna och barnen.. alltid lika trevligt.. men jag ångrar fortfarande på den där jäkla semlan som jag åt.. fy fasen vad mängdig den var.. mår lite illa av att skriva om den till och med och då är det illa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback