1 juni

2012-06-01 @ 23:27:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igårkväll kom Alexander hem, gissa om vår Loppa blev glad!?! hon fick vara vaken lite extra igår för att hinna mysa med pappa innan sängdags..

Efter en kaotisk natt med flera timmars vakentid, så gick Alexander upp tidigt för att göra sig i ordning för att åka till Norrköping och hämta sin tjänstebil..

Eftersom att SAABen var hemma så packade jag och Olivia in oss i den och åkte till Sandra och Elwin för att leka/umgås =) synd på dåligt väder bara.. men det trottsade vi och satt ändå ute i småregnet med vårt kaffe medan barnen sov gott omstoppade i sina vagnar.. vi frös lite, men vad gör man inte för di små =D

Nu ikväll så har jag grundmålat bordet.. så nu är det bara täckfärgen som ska på, sen är jag äntligen klar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback