sammanfattning

2012-06-24 @ 12:46:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Midsommarafton blev en bra dag, trevligt sällskap och väldigt god mat! jag var helt slut vid 23 tiden så då kröp jag ner i sngen medan dom andra fortsatte med festen.. jag kände att jag måste lägga mig för att orka upp med Olivia sen på morgonen =)
 
Gårdagen var en slödag, pizza till middag och bara ta det lugnt under dagen.. härligt! På kvällen när Olivia hade somnat så åkte jag och Alle en sväng och kollade lite runt i kring.. vi kolalde hur några av husen vi set på hemnet låg och det var ett som låg så otroligt vackert, utsikt över havet och det blir ju inte vackrare än när solen håller på att gå ner.. jisses tänk att bo där, det är en dröm vi har!!
 
Idag fick vi sovmorgon till 9.. inte helt fel. förmiddagen tillbringade vi ute i trädgåreden och i sandlådan.. men sen med en del sand i magen så ville Olivia ha lunch så att hon fick sova någon gång.. så nu ligger hon skönt i sin vagn och sover.. jag planerar lite inför hennes stora dag om 2 veckor och sen ska jag ut och hjälpa till i trädgården med lite sysslor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback