Underbara Öland!

2012-06-12 @ 16:01:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår var vi in till Kalmar för Karin skulle möta en student och lämna pressent.. själv skulle jag in på Åhlens och fixa nya tofflor till Olivia och köpa leggings till mig jsälv.. men ja, det blev lite mer inköp än vad jag hade tänkt.. men men så är det när man hittar fina saker =D

Idag så har vi gjort lite allt möjligt.. Karin har städat friggan och jag har borstat och badat hundarna.. vilket jobb det är med Jeppes päls.. tänk att jag hade glömt bort hur lång tid det tar! Tur att Olivia sov hela tiden så att jag var klar med Jeppe när hon vaknade! Nu väntar vi bara på att Alle ska komma hem så att vi kan börja grilla och Olivia ska få bada ute i poolen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback