Helgens dagar

2012-03-04 @ 21:29:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har haft en mysig helg med min lilla familj!

Igår gick vi en promenad i det fina vårvädret.. det finns inte mycket som slår en lång skön promenad i solsken till fågelsång.. Vi gick en promenad på 6,5 km.. vi gick inte så fort så det tog oss 1,5 timma men det var underbart att bara gå sida vid sida och njuta av vädret och samtala lite smått om dittan och datten! <3 På kvällen så bjöds vi på en överaktiv Olivia som vägrade sova.. hon somnade vid 23:30 ca..

I morse vaknade lilla damen först vid 04,40 men inte fasen går vi upp då inte.. så hon fick en flaska välling och sen somnade hon om och gav oss sovmorgon till 9:00 underbart!

Vi har vara varit iväg för at thandla idag.. annars har vi pysslat lite på olika håll.. medan Olivia sov så började jag städa och fixa på balkongen och Alle fixade med lite andra saker.. det blev en mysig dag även idag.. och nu i skrivandets stund så har vi återigen en överaktiv liten Olivia här.. vet inte vad vi har gett henne för att hon ska bli så pigg haha antagligen så känner hon av att pappa ska åka iväg imon och vill inte somna för det..

Nu ska jag bara ta en glutt på tradera sen får jag nog gå och lägga mig med Olivia så att hon somnar och orkar med babysimmet imon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback