nää jag vet inte..

2012-03-05 @ 21:32:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Trött är jag nu..

Vi tog oss en promenad i morse och styrde då vagnen mot Arena för att gå på babysimmet.. skön promenad men lite kallt.. givetvis var babysimmet lika roligt som vanligt och Olivia fick dyka fyra gånger, det är så roligt att se hennes små framsteg i vattnet! Efter simmet gick vi in på jysk en sväng för att köpa en "korg" att ha alla Olivias leksaker som ligger här precis överallt.. så nu är dom samlade på en plats.. en liten stund i alla fall ^_^ När vi traskat hem så sov hon gott i två timmar.. under den tiden hann jag fixa och styra upp det lite här hemma och äta lunch.. pappa kom en sväng för att hämta sin bilnyckel och för att umgås lite med oss..

Nu ikväll så har vi messt bara slappat.. myst lekt och gosat.. jag tror inte hon har varit riktigt pigg efter simmet i morse.. hon har verkigen varit trött min lilla sessa!

Just nu sitter jag här och bara ångrar mig att jag inte ställde mig på crosstrainern förut.. ska jag göra det nu i stället?? åh jag vet inte.. jag är trött och det är sent nu.. hmmm.. ångset.. eller ska jag ställa mig på den i morgon och nöja mig med att jag faktiskt gick en riktigt bra promenad idag?? vet inte... känner mig kass som inte tränar som jag tänkt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback