Lite blandat

2012-05-30 @ 23:03:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sandra och Elwin kom hit vid lunch idag.. efter att vi och barnen fått i oss lite mat så tog vi en promenad bort till BB (en pryttelbutik) och tittade lite.. jag hittade en fick ljusgrej som jag ska sätta på balkongen =)

När vi kom hem igen satt vi bara och pratade och sen var det dags för middag.. kött, sallad och lite keso fick det bli idag.. gottigt!

Efter att vårt sällskap hade åkt hem och Olivia hade somnat så placerade jag mig på balkongen med pensel och målarburk.. två stolar blev grundade idag! fy vilket hästjobb det är att renovera trämöbler! nu är det ju bara det roliga kvar tack och lov! måla är skoj! skrapa och slipa är jobbigt och tråkigt!

Nu ska jag sova! natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback