Underbara vår!!

2012-05-02 @ 00:26:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det var underbart väder när vi var på Öland.. Alle klippte gräset och det luktar ju sååå gott, fick verkligen vårkänslor!

Det är tomt här hemma nu utan hundarna.. men dom blev glada att komma tillbaks till Öland.. När vi kom hem så ringde vi hit pappa på lite kaffe =) sen har jag ägnat det mesta av kvällen till att skrapa bort den gamla färgen på utemöblerna.. phew vilket jobb!! jag har även börjat pilla med en bloggdesign jag ska göra, det är svårt att slita sig ifrån när man börjat.. det är ju så roligt!

Nu, sängen! nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback