Jag sliter mitt hår!!

2012-10-22 @ 19:24:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag fattar noll! Ok jag vet att barn har perioder med allt men nattningen fungerar verkligen inte nu.. Jag blir tokig!! Hon ska upp och tända lampan, gå ur sängen, tramsar, ligga halvvägs ur sängen mm.. Jag har provat att sitta på hennes säng bredvid henne men det hjälper inte det heller.. Jag vet inte vad det är frågan om..

Kanske har hon svårt att slappna av?? Någon som har bra tips på någon avslappningsgrej jag kan införa innan hon lägger sig och dricker sin välling?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Prova med att dämpa belysningen när det börjar bli dags. Stäng av TVn, kan vara ett störningsmoment, vad vet jag? Låt henne somna i din famn om hon kan hålla sig stilla där?

2012-10-22 @ 22:53:35
URL: http://sannajylo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback