Tända brasa

2012-10-03 @ 19:26:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Morgonen gick åt till att försöka få fyr på den jävla brasan.. Men med tålamod, ett samtal till älskling för rådgivning och lite extra brännvirke så fick jag till det.. Väldigt stolt när jag väl lyckades faktiskt.. Det ska tilläggas att jag aldrig tänt en sån brasa innan! :P

Under dagen har vi gjort lite allt möjligt, Olivia har velat vara ute mycket så det har vi varit, trotts min galet onda svanskota och ett illamående som suttit nere i magen, typ... Men men vad gör man inte för husefriden :D nej men det är klart hon ska få vara ute!

Nu sover hon och jag ska bädda ner mig framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback