Tidigt

2012-10-21 @ 00:32:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jo just det, dagen började väldigt tidigt idag.. 5:15 vaknade Olivia, så trodde jag att hon somnat om efter 5-10 minuter som hon brukar bara man stoppar om henne.. så jag gick på toa.. Men nej hon kom efter så då orkade jag inte bråka med henne att somna om så vi satte oss framför tvn och hade en supermysig morgon framför en tecknad film, "sammys äventyr" tror jag den hette.. Så söt!!

Men ja, innan frukost var det kräkardags igen.. Jag fattar inte varför det har kommit nu!!?!! Så har jag mått illa inprincip hela dagen och varit på vippen att kräkas flera gånger.. :( som om det inte var bra med det har ena höften plågat mig oxå.. Tänk att en så liten, underbar, växande bebis kan ställa till det så för en.. Tokit!! <3


Kommentarer
Postat av: Thereisia

Då måste det va en snopp som ställer till det ;)

2012-10-21 @ 12:58:58
Postat av: Angelica

Haha ja vem vet ;)

2012-10-21 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback