Torsdag

2012-10-11 @ 19:08:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en lugn dag idag, jag har inte känt mig så bra och så har jag haft sammandragningar så jag tror jag har hållit på lite för mycket.. Ska kanske ta det lite lugnare och stressa ner lite!

Stressar för att hitta en större lägenhet, helst innan Grynet kommer.. Vi har tittat på två lägenheter men det har inte fallit oss i smaken.. Sen ett problem till, hissarna är piss smala så det lär inte gå i en dubbelvagn i dom.. Så då krävs det markplanlägenhet eller att vi har tur att hitta en lägenhet där det finns bred hiss, som här.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback