Dagarna i kort

2012-09-15 @ 19:11:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Torsdag: Olivia och jag åkte till simhallen med Therese, Thania och barnen.. Det var roligt och så skönt att det knappt var något folk där.. Vi kunde ju utnyttja bassängerna utan att stör någon med tre ungar haha jag hade dock jäkligt ont sen under eftermiddagen och kvällen, inte ok!

Jag tog ett ryck på kvällen och kollade igenom en låda med kläder som vi fått, som jag lagt undan under sommaren.. Kollade efter regnkläder för att se om jag kunde slippa att behöva köpa det.. Det visade sig att där fanns två regnställ, ett par typ oanvända överdragsbyxor, ett ställ med överdragsbyxor med tillhörande jacka och sen ett varmfodrat regnställ! Så vi behöver nog inte köpa nått ;) tack så mycket familjen W!

Fredag: Då infann vi oss på MVC för att göra ultraljud och KUB testet! Allt ser finfint ut med lilla Grynet och h*n sprattlade för fullt och vinkade till oss <3 vi fick även en bra siffra på testet, 1/18 500 så det känns ju skönt :) trodde inte det skulle vara någon risk, men man blir ändå nervös över svaret när man väl sitter där, för tänk om!

Jag plockade fram alla mammakläder och tvättade dom så nu är det bara att börja använda dom :)

Idag: Har varit en lugn dag.. Jag har suttit och letat efter en overall åt Olivia på tradera, men hittar inte den pop overallen som jag ville ha till henne.. Men jag hittade en annan i märket reima som var superfin och typ ny! Så vi får se, auktionen går ut imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback