En eftermiddag i sängen

2012-09-24 @ 19:36:19 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, vad gör man inte för sin dotter? Här far vi på babysim även att jag vet hur satans ont jag får i ryggen och höfterna efteråt.. Så efter blev det sängläge fram till klockan 15 då Olivia sov..

Det är flera gånger jag varit sugen på att avsäga oss från babysimmet, men Olivia tycker ju det är så otroligt roligt så det har jag inte hjärta att ta ifrån henne!! Jag får ha ont efter så e det bara! Allt för dig mitt hjärta <3

När jag ändå är inne på det här med att ha ont, är det någon som provat något annat stödbälte än det från gula rehab?

Detta är jag lite sugen på att prova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback