Popping the news

2012-09-03 @ 23:20:00 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, jag har ju gått ut med det på Facebook så jag kan lika gärna gå ut med det här oxå.. En del kanske redan förstått men i allafall..

Vi väntar vårt andra barn, Olivia ska bli storasyster och vi ska bli tvåbarnsföräldrar! Det känns helt galet men samtidigt underbart!! Vi har varit på ett ultraljud som visade att det är ett litet gryn som växer där inne i magen (tack och lov) Vi skulle ha gjort KUB testet men det visade sig att Grynet var för liten för att det skulle gå att mäta nackvecket så vi ska få komma tillbaka om ca 2 veckor för ett nytt UL :) jag är nu i vecka 12 (11+4) och det värsta illamåendet och tröttheten har släppt.. Däremot så har jag redan nu börjat få ont av foglossning, speciellt i svanskotan som aldrig blev återställd efter förra graviditeten.. Så det känns mindre bra, men det är bara att ta det som det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback