Amning och onda tuttar!!

2013-04-06 @ 22:12:21 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en trött dag här hemma idag! Olivia ville sova inne hos oss inatt vilket är förståeligt och jag blev jätteglad när hon ville ligga tätt intill mig och mysa! Grejen var ju bara den att lillan ville amma en gång i timman och då blev ju Olivia störd av det, så jag gick till sist in och la mig i Olivias säng med lillan så jag kunde liggarna henne i stället för att kämpa för att hålla mig vaken.. Men shit alltså 4 timmar i Olivias säng i samma ställning var ingen höjdare för kroppen!

Dagen började inte bra amningsmässigt.. Tuttarna var sprängfyllda och lilltjejen ville inte greppa bra alls när hon skulle äta så det slutade med att jag satt och ammade och lipade för det gjorde så otroligt ont, hon vill ju amma så ofta också! Men efter att hon sovit ett par timmar och jag förtvivlat letat amningsråd på nätet så gick amningen mycket bättre! Så nu ikväll är det riktigt mysigt :-)

Mamma, Valle och pappa var här en liten stund ikväll och kikade på vårt nya tillskott.. Gick jättebra och barnen fick pressenter!

Nu är hon mätt och go och ligger och charmar oss gör fullt <3

Trackback