Frustration

2013-04-14 @ 21:05:39 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Wilma har en liten kort skriktid på ca 20 minuter varje kväll för att hon har ont i magen.. Varje gång har Olivia börjat röja som fasen under dom här skrikperioderna. Hon sliter i alla saker hon vet att hon inte får eller ska ha, springer omkring och skriker själv, pockar på uppmärksamheten o.s.v.. Ikväll kopplade det för mig att hon börjar röja för hon blir så frustrerad över att Wilma skriker.. jag gjorde magmassage på Wilma ikväll och då skrek hon ju ännu mer, då blev Olivia nästan arg på mig för hon trodde jag gjorde illa lillasyster! Så jag tror helt enkelt att skriket gör henne frustrerad och orolig för Wilma.. Inte lätt att vara storasyster!

En bild från idag när vi var ute och gungade med morbror Jimmy :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback