Måndag

2013-04-22 @ 19:39:27 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är Alexander pappa på papper för Wilma också! Känns då knäppt det där med att skriva på dom där pappren, men nu är det i alla fall gjort!

Efter att vi varit på familjerätten så var det dags för ett besök hos Ulla-Carin på BVC! Lillsnuttan växer som hon ska och hade under den här veckan gått upp 90g och vuxit 0,9 cm på längden! Skönt att hon hade ökat i vikt :-)

Innan Alexander skulle åka och hämta Olivia på förskolan så släppte han av mig och Wilma på stan, vi skulle träffa Thesse och Linnea! Vi gick och kikade lite i klädbutikerna, jag ville hitta kläder till tjejerna så dom matchade varandra men hittade inget så jag kom ut tomhänt! Däremot hittade jag fina bokstäver och köpte i barnens namn för att sätta upp på deras garderober! Det blev finfint!

Så efter en väldigt trevlig dag och en god middag sitter jag nu och ammar i vanlig ordning och Alexander ska natta en väldigt livlig och speedad Olivia :-)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skönt att hon går upp i vikt godingen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback