Update!

2013-04-03 @ 23:00:00 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Segt med 3G nät så har haft problem att uppdatera!!

Dagen har varit bra men omtumlande! Vi hann inte riktigt med vad som hände, vår lilla tös hade som sagt bråttom ut till stora världen! 3timmar och 13 minuter tog det allt som allt och jag trodde först jag skulle föda i bilen, men vi hann in!!

Lilltösen har mest sovit hela dagen men varit lite vaken för att amma vilket går bra! Jag har grymma eftervärkar och har nu fått tablett så hoppas jag får sova lite.. Det och min fina dotter är det enda som skvallrar om en förlossning.. Jag är inte öm eller nånting där nere! Skönt men förvånande!

Jag ska skriva en förlossningsberättelse sen när vi kommit hem! :-)

Trackback