Gårdagen

2013-08-02 @ 20:28:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår(fattar inte varför jag inte bloggar samma dag ist?!?) så skulle Alexander sova eftersom att han tagit ett nattpass på taxin, så jag tog barnen och gick till lekplatsen och min mamma följde med, vi satt och pratade om allt möjligt medan Olivia lekte och Wilma sov o vagnen :-)

Eftermiddagen blev lugn och på kvällen fick jag och Wilma lite kvalitetstid medan Olivia och Alexander gick ut och hade lite kvalitetstid! Jag och Wilma tog ett bad i badkaret tillsammans för första gången, det var sååå mysigt och roligt! Hon plaskade för fullt och skrek av lycka! Älskade unge hoppas vi får en plats på babysimmet!!

När barnen hade somnat så fick föräldrarna kvalitetstid. Vi mös i soffan framför lite serier och bara hade det bra :-)

Wilma vaknade vid 00 och var vaken till 02.. Jag satt här i soffan och ville bara gå och lägga mig, men hon pratade och pratade.. Lilla hjärtat ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback