Detta skulle publicerats igår..

2013-12-03 @ 10:45:01 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag skrev ett skitlångt inlägg igår som bara försvann.. Men men då slapp ni läsa det :P

Vi pysslade lite igår, det blev ljuslyktor som vi rullat i socker.. Skoj ändå tills att Olivia började slicka i sig lim och socker.. Tokungen ❤️

Limma limma, tänk vad kul det kan vara!

Ljuslyktor på torkning! Jag tycker dom blev söta! Vi knöt även röda band runt dom sen när dom torkat, sött!

Idag fick Olivia vara hemma eftersom att hon hade feber igår kväll, dagen har varit lite til och från. Olivia har varit rätt pigg men stackars Wilma har varit väldigt hängig och mammig. 

Jag och Olivia bakade medan Wilma sov idag, det blev drömmar. Snabbt och enkelt :)

"Smaka dom mamma?" Här vill man inte vänta tills dom är gräddade inte :P

När Olivia sov en stund så passade jag och Wilma på att ha lite egentid. Då hände det, hon ställde sig upp helt själv utan mammas hjälp :)

så stolt! ❤️

Alexander kom hem ikväll till Olivias stora lycka! Hon blev så lycklig lilla hjärtat!

Nu är det vår tur att gå och lägga oss, imon blir det nog att åka till Öland över dagen! 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilka fina ljuslyktor!
Ledsen att jag är så dålig på att kommentera numera men din blogg är så svår att läsa i mobilen :/

Svar: Är den? Gud så dumt, undra om det går att fixa det.. Hmm måste kolla upp det :)
Angelica

2013-12-03 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback