Knasig vecka!

2013-12-13 @ 22:55:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en paus här! Jag har inte haft varken tid eller lust att blogga.. Tappar sugen lite oxå när jag inte får någon direkt respons.. Men men

Hela veckan har varit känslomässigt uppochner.. Ibland glad och ibland helt nere.. Men jag har haft mitt första samtal med en kurator vilket kändes jättebra, så det lär bli fler samtal.. Märkte efteråt hur tankarna började snurra så det är mycket som vill ut och därför har veckan varit som den varit! 

Vi har umgåtts mycket med Sandra och Elwin den här veckan och det har varit min räddning från att hamna helt nere i mina tankar och för att orka med Olivias trotsiga sida! Tack för att du finns finaste Sandra!! 

Idag kom Alexander hem efter en låååång arbetsperiod, så himla skönt att få kramas och får lite tycka om! ❤️ Vi har bara suttit och myst framför tvn och ska snart gå och lägga oss, jag är dödstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback