Party igår

2013-12-08 @ 13:31:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår var vi på party! Det var min kusin som fyllt 30 och hennes son som fyllt 5. Massa folk, massa mat och supertrevligt! Mina tjejer uppförde sig exemplariskt så jag se riktigt stolt över dom! Och så fick jag höra att vi har världens sötaste bebis, mammahjärtat smälte av stolhet <3 det var så synd att Alexander inte kunde vara med för att han var tvungen att jobba.. Det hade art så roligt om han hade vart med!

Jag fick även höra att det syns att jag gått ner i vikt och sånt blir man såå himla glad av alltså! Jag hade på mig en klänning som jag inte har kunnat haft sen innan jag blev gravid med Olivia så det kändes toppen :)

Känns skönt att jag fått någorlunda ordning på håret oxå! 

Igårkvällens mamma! Gammal klänning ifrån Vila och smycken ifrån Rock By Sweden! Kände mig riktigt fin faktiskt! 

Mitt i allt så glömde jag ta kort på mina fina tjejer som var så fina i sina klänningar.. Men för hoppningsvis så kanske någon annan tog kort på dom så att jag kanske kan få tag i något kort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback