Vaken

2013-12-18 @ 00:46:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu ligger jag här, fortfarande vaken.. Blir inte roligt imon när tjejerna vill stiga upp.. Men just nu njuter jag bara av att jag får ligga här i sängen och höra mina sovande barns jämna andetag.. Det finns nog inget mer rofyllt ljud som får hjärtat att svämma över av kärlek!! 

Tidigare ikväll så var vi på kundafton borta på Almérs (Ica).. Massa folk och massa goda grejer dom böjd på och så fick man handla med 7% rabatt.. Trevligt var det och Olivia tyckte det var skoj oxå!

Annars så tar vi det bara lugnt och tar dagen som den kommer.. Allé åkte till Sthlm idag och kommer hem på måndag.  Vi ska vara här på ön till fredag tänkte vi.. Så skönt att vara hemifrån lite! 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför kan man inte sova trots att man är jättetrött :S Det är väldigt irriterande!

Svar: Verkligen! Blir tokig på sånt!
Angelica

2013-12-18 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback