Det blev för mycket på en gång!

2013-01-16 @ 17:54:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä inte fick vi den lägenheten heller :( så himla tråkigt att söka och söka och gå på visning efter visning och då när man äntligen hittar en som man är nöjd med så får någon annan den :( besviken är känslan..

Jag är verkligen helt slut idag! Förut idag bröt jag ihop fullständigt.. Olivia ropar på pappa, jag har skitont, besvikelsen över lägenheten gnagande i bakhuvudet och Olivia började göra allt hon vet så väl att hon inte får.. Jag satte mig bara och grät hysteriskt till jag började kräkas.. Det blev för mycket för mig idag helt enkelt men nu är det mycket bättre!

Efter mitt "utbrott" ringde dom från simhallen och sa att en kurs till i simmet för Olivia börjar på måndag om vi fortfarande ville vara med, och det vill vi ju såklart! Min foglossning får vi se hur det går med men jag hoppas att det kommer att gå bra! Olivia älskar ju verkligen dom där badtillfällena <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skönt att det hände något bra efter allt det jobbiga. Jag hoppas det kommer gå bra för dig med simningen, dom säger väl att det är skonsamt för kroppen.

Postat av: Angelica

Ja det är ju rätt skonsamt.. Men förra terminen fick jag himla ont.. Så vore ju trist om jag får ännu ondare den här gången :/

2013-01-17 @ 07:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback