Foton

2013-01-31 @ 20:17:19 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi gick till affären och handlade lite och hämtade ut två paket! Julafton nästan, även att jag visste vad det innehöll.. Det ena var från jollyroom och innehöll flaskstället och insatsen till bilstolen.. Och det andra paketet var fotona jag framkallat.. Blev lite full i skratt då det är löjligt mycket foton! Dom ska ju gås igenom oxå!!! Jag får börja lite smått ikväll att sortera..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Flaskstället, är det bra? Har funderat på att köpa ett nämligen.

Postat av: Angelica

Ja, jg blev riktigt nöjd med det faktiskt :)

2013-02-01 @ 09:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback