Liten bebis

2013-01-30 @ 11:36:52 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ultraljudet gick bra, alltid lika mysigt att få "hälsa på" sin bebis! Det syntes att det är trångt inne i magen nu, låg helt ihopkurad och sov där inne, viftade lite med armarna och benen i sömnen. Allt såg finfint ut och vi behöver inte åka upp till Västervik för någon kontroll så det känns skönt.. Hon uppskattade bebisens vikt till 1826g så det är en liten bebis som jag har inne i magen men det är vad jag har misstänkt oxå =)
 
Nu när vi har fått se bebisen igen så längtar vi ännu mer efter att få hålla om h*n! Åter igen så frågade barnmorskan som gjorde ultraljudet om vi ville veta könet eller inte.. men nej det ville vi ju såklart inte.. jäkla tjat om det haha 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh så roligt, ultraljud är ju en fantastisk upplevelse. Det vill jag vara med om igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback