Röjt

2013-01-20 @ 19:30:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä fy nu är jag helt slut!! Vi har hållt igång hela dagen med diverse sysslor.. Rensat, plockat i ordning och kastat saker från våra två kaos garderober som vi hade till att lägga saker "så länge".. Men nu då är det ordning! Den ena blev det bara bebisgrejer i och den andra lite mer ömtåliga saker :)

Sen gav jag mig på klädkammaren/inneförådet för jag tyckte ju inte att garderoberna tagit så lång tid och inte direkt någon energi.. Jamen tjena.. I klädkammaren/inneförådet finns ju massa att fixa med och det blev gjort! Saker plockades ut och åkte ner i källaren, en kartong med kläder Olivia fått av sina kusiner gick jag igenom och hittade massa byxor till henne så nu slipper vi köpa det :D tack tack!!

Sen va det tvätten dom blev tvättad, torkad, vikt och inplockad under tiden som vi fixade med allt annat, mat lagades, min pappa kom på besök en stund.. Så följde jag med ut för att flytta Olivias bilstol till pappas bil eftersom att vi ska iväg på simmet imon..

Så blev det hämtmat till kvällsmat och när Alle dammsög efter det och jag tog den sista disken kände jag hur trött jag är och hur ont jag har överallt.. Så där bröt jag ihop. jag diskade med trött tårar som rann och nu äntligen sitter jag bara här rakt upp och ner och väntar på att Olivia ska somna!

Det blir soffläge sen och tidig kväll antagligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback