Struntade i det onda!

2013-01-07 @ 19:56:25 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Trotsade värken och allt helvete idag, körde en runda med dammsugaren, plockade ner granen (som ändå var så vandaliserad) och vattnade blommorna.. Efter att både jag och Olivia somnat och sovit ca 1 timma gick vi ut till lekplatsen och lekte med Sandra och Elwin..

Sen kom Denise hit och bjöd mig på mat, gott var det! Nu försöker jag få Olivia att sova för att jag sen ska kunna umgås lite med Denise i lugn och ro! Bara få sitta ner! Gissa om jag har ont eller.. :S


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är nästan lite jobbigt ibland att läsa om hur ont du har, tycker ju synd om dig :/ Men samtidigt kan man ju inte bara sitta still heller.

Postat av: Angelica

Åh tack! Lite omtanke är aldrig fel :) det är ett skit med den här foglossningen.. Jag hade det med Olivia oxå men skillnaden då var att jag kunde lägga mig på soffan en hel dag om det kändes bäst.. Men det går ju inte med en rastlös 1,5 åring hemma.. Då är det "bara" att bita ihop och köra på, det är tufft som fasiken ibland men hon ska ju inte bli alltför drabbad lixom.. :/

2013-01-08 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback