Åka buss

2013-07-25 @ 22:59:14 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

En bra dag har det varit, FÖRUTOM att Olivia har varit himla gnällig! Hon har tjutit för allt verkligen!

Therese och Nathalie kom hit på förmiddagen och vi åt lunch och sen gick vi till lekplatsen.. Sen tog jag och tjejerna bussen in till stan för vi skulle gå på födelsedags fika hos en av mina kusiner. Det var ju verkligen en höjdare att få åka buss! När vi skulle hem så gick vi, det var dumt för fy fanken vad ont i benen, när jag kommit mindre än halvvägs ville jag sätta mig ner och gråta.. Men hem kom vi till slut, jag fick stanna lite då och då men usch..

Nu sover tjejerna och jag sitter bara här.. Jag ska skriva lite i Wilmas dagbok, jag ligger lite efter med den!

Väntar spänt på bussen! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback