BVC och Vaccination

2013-07-03 @ 12:23:53 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har hon fått sina 3 månaderssprutor, det gick bra men fy vad hemskt det är när man verkligen hör att det är ett owntskrik =( men men nu är det gjort! Vägning och mätning gjordes ju såklart också och hon växer så det knakar vår lilla sessa. 5620g stannade vågen på idag och hon är 61 cm lång.
 
Jag måste även berömma Olivia idag som har varit sååå himla duktig. Idag var första gången som jag åkte själv till BVC med båda barnen så jag var lite nervös för hur det skulle gå. Men hon var verkligen en storasyster idag. Hon lyssnade på vad jag sa till henne och hon hämtade nappen och kräkhandduk till Wilma när hon hade kräkts och när hon var ledsen. Hon till och med pussade på Wilma efter sprutorna och blåste på hennes plåster.
 
Jag är en stolt mamma idag, tänk vilka underbara fina flickor jag har fått!
Så tacksam!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad glad jag blir av att läsa detta, duktiga duktiga Olivia :) Tur sprutorna går över fort!

Svar: Ja hon var så himla duktig! Blev så stolt över henne :-)
Angelica

2013-07-04 @ 08:09:50
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback