Dagen

2013-07-22 @ 00:30:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Alexander åkte iväg på jobb idag, jag är alltid nere sen dagen han åker, känns tråkigt och tufft.. Jag vill ju ha honom här hos oss❤

Jag och barnen gick bort till mamma i eftermiddag och där fick vi god sallad till middag, men Olivia fick korv o pasta. Olivia fick plaska i poolen och Wilma fick ligga på en filt i gräsmattan och sprattla. Det var tydligen spännande att lägga fötterna utanför filten så att hon kunde känna gräset :-)

Jag var ner till källaren oxå och hämtade alla barnböcker som jag hade när jag var liten. Nu har vi massor av böcker att läsa! Två fulla kassar med böcker fick jag med mig hem, vissa av dom har jag målat och klottrat i men dom kan ju Olivia få ha och bläddra i själv, bättre att dom slits än slängs tycker jag! En del av böckerna var knappt öppnade ens en gång! Jag ska gå igenom dom lite noggrannare här hemma och laga dom som behövde lagas :-)

Nu tänkte jag försöka sova, grannarna har precis gått in från sin uteplats och slutat prata högljutt om sitt sexliv.. Dom tror nog att alla vill veta, eller så inser dom inte hur högljudda dom är.. :-/


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså tänker inte folk! Vem vill dela sånt med sina grannar.

2013-07-22 @ 07:11:52
URL: http://kungrex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback