Det blev bra!

2013-07-29 @ 00:10:01 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen blev bra trots lite sömn! Vi träffade Denise idag vilket var jättelänge sen sist, om man inte räknar in dopet då.. Vi gick ut till lekplatsen så att Olivia kunde få leka av sig lite, självklart så regnade det även idag men vad gjorde det.. Olivia lekte ju ändå och skitig blev hon.. Men vi har ju tvättmaskin! Jag har lite svårt att förstå föräldrar som inte låter sina barn leka för att dom blir skitiga, "jag tål inte sånt kladd" nä men det gör ditt barn och har skitkul, låt ungen leka!! Mer geggamojja åt barnen!! Hihi

Ikväll har jag suttit och pillat med den där fotoboken.. Kanske blir det bra ändå, jag vet inte ännu, jag har valt ut bilderna som ska va däri och placerar ut några.. Färger och sånt får jag ta sen.. Först och främst vill jag bli nöjd med hur bilderna blir placerade!

Nu ska jag försöka få en tjattrande bebis att somna, wish me luck :D jag är på bra humör känner jag, imon står första träningspasset enligt Olga Rönnbergs bok på schemat.. Det får bli på förmiddagen så jag får försöka involvera Olivia i det hela. Spännande :D så på kvällen kommer Alexander hem!! Efter 8 dagar borta!! Längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback