Duktiga unge!

2013-07-27 @ 22:18:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Eftermiddagen spenderade vi tillsammans med Sandra och Elwin. Vi packade med oss fika och kaffe för att vi skulle kunna vara på lekplatsen ett par timmar. När vi kom dit så var vädret klibbigt och kvavt, men efter en stund började det regna.. vi stannade kvar trots regnet med barnen vart så böta, och vi också för den delen så vi gick hem efter någon timma. Väl hemma så slängde vi två skitiga ungar i badet så att dom skulle bli lite rena igen. Sen fick dom leka inne i stället medan mammorna satt och pratade.

Jag måste även berömma Olivia som var så duktig idag, jag tog enkelvagnen till lekplatsen så hon fick stå på åkbrädan för första gången. Det gick superbra och hon tyckte att det var väldigt spännande och kände sig såklart väldigt mallig och stor! Hoppas det fortsätter att gå bra så man kan använda enkelvagnen när man bara ska kortare sträckor =)

Nu ikväll så skulle jag börja med en fotobok, men tyckte inte att jag fick till det alls så jag raderade skiten och stängde ner programmet.. onödigt jag vet men vad fasen, när man inte är nöjd med nånting kan man lika gärna börja om från början!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa min bok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback