Fortfarande vaken

2013-07-14 @ 23:38:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag blev visst uppe ändå.. Jag satte igång datorn och skulle börja fixa med en fotobok, men då blev Wilma (som innan legat jätteglad i babygymmet när mamma inte hade nått för sig) ledsen så jag stängde av, gjorde mig i ordning och la mig i sängen för att amma och prata med Alexander i telefonen.. Wilma somnade ganska fort och när jag lagt över henne i sin säng så sträckte jag ut mig och njöt över att ha hela sängen för mig själv, då kom Olivia tassandes med sin snutte och kudde under armen, så jag fick snällt maka på mig igen så hon fick plats. Så typiskt :P men hellre att hon kommer innan jag har somnat än efter, sömnen blir oftast så knasig om hon kommer in precis när man somnat.. Oftast så får jag hög puls då och känner mig nästan rädd eller skrämd i kroppen.. Skitkonstig känsla! Någon som kan känna likadant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback