Inget Öland

2013-07-15 @ 23:16:46 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä det blev inget Öland för oss den här veckan, stackars Karin mådde inte bra så vi sa att vi stannar hemma i stället så hon får kurera sig i lugn och ro!

Vi har i stället städat lite här hemma, dammsugit och torkat av golven har vi gjort jag och Olivia. Vi var ute i två omgångar men andra omgången slutade helt i kaos, Olivia var supertrött men skulle ju givetvis inte hem ändå. Det slutade med att hon gapade och skrek och jag bar in henne.. Jisses vad arg hon var! Men det blev bättre så fort jag började göra välling åt henne :-) så somnade hon fort ikväll, lilla hjärtat ❤

Wilma har fått minifom idag så hon har mått bra :-) vår fina kvällsrutin vi hade funkar inte alls längre, så nu försöker jag komma på hur det är hon vill ha det om kvällarna.. Det verkar som att hon tar en liten nap där vid halvsju sju och sen vaknar hon lagom till vi ska natta Olivia, men då får hon ligga i gymmet (som jag givetvis tar med in) och där ligger hon gärna fram till 23.. Vilket inte jag uppskattar så värst mycket.. Men men så är det med småbarn :-) hon har även börjat "bitas" när hon ammar och är busig.. Hon tittar med busig blick på mig och så biter hon ihop käkarna och draaaar till "snutten" åker ur munnen på henne och så bara ler hon! Det gör förjävligt ont men det går ju inte bli arg heller, hon är ju så söt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback