Magknip

2013-07-12 @ 00:57:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi är hemma i Oskarshamn igen och det här med bloggen har lixom hamnat lite i skymundan.. Tråkigt men det har bara blivit så, jag har ingen förklaring till varför..

Idag har vi umgåtts med Sandra o Co. Lika trevligt som vanligt och ungarna hade kul ihop medan mammorna pratade och Wilma sov :-)

Nu ikväll har jag suttit och försökt få till lite snygga naglar men det sket sig och jag blev irriterad och tog bort alltihop och la bara på ett genomskinligt lack.. Jag blir så sur när det inte fungerar som jag tänkt mig så då får det va i stället!

Trött som attan är jag och det är ju inte så konstigt med tanke på att klockan snart är 1:00.. Min mage har brakat samman så här sitter jag med mysbelysning på dass med magknip och bloggar ;-) nämen, hoppas det går över snart så jag får lägga mig och sova! Ungarna lär ju inte bry sig om att jag haft magknip när dom vaknar imon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback