Staden

2013-07-20 @ 00:06:24 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi åkte in till stan idag! Eftersom att Olivia är så fascinerad av bussar så gjorde vi det lite spännande för henne och tog bussen in till stan! Hon var så glad och mallig!

Vi fyndade två par jeans och en tröja till Olivia på slutrean på kappahl men till Wilma fanns det ingenting! Däremot så hittade jag tre kortärmad bodys till henne på lindex som fick följa med hem :-) vi lyxade även till det och åt på pizzeria innan vi åkte hem!

Väl hemma så kom min pappa förbi med godisremmar som han köpt till mig på kristdalas marknad idag. Efter att tjejerna somnat så fixade jag mina naglar med det blev inte alls bra.. Blev bara ett jäkla kladd av det hela så det
blir nog att göra om det imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback