Trööööötta idag!

2013-07-18 @ 16:41:52 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hemsk natt, behöver inte säga mer om den än så... Så idag är både jag, Alle och tjejerna trötta! Vi hade tänkt åka till stranden men inte lönt när vi är så trötta plus att jag (som varje j*kla år) har bränt mig på axlarna..

Jag har i stället gått igenom lite kläder och rotat fram det i stl 62 som Olivia hade.. Känns så himla lite, jag har för mig att hon hade huuuur mycket som hellst just i stl 62, men när jag började rota runt såg jag att stl 74 var en överlägsen vinnare haha men men nu har jag plockat fram det i 62 som vi har så kanske mamman kan få ta en tur på stan någon dag och köpa lite plagg åt min Mini! Hihi ;-)

Just nu så är Alexander och Olivia ute och leker lite, under tiden så sover Wilma och jag har plockat undan lite.. Och nu, nu har jag lite egentid! Hur underbart är inte det!!??!! Jag ska försöka att INTE hålla på med "måsten" just den här lilla stunden! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback