Hejda Gabriella

2013-06-23 @ 20:38:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag åkte Gabriella hem, så trist men hoppas på att hon snart kommer tillbaka :-) innan jag lämnade henne vid bussen så tog vi en sväng på Maxi, jag köpte en skottkärra och en traktor till Olivia, gissa om hon blev glad när hos fick dom!

Eftermiddagen har varit väldigt lugn, jag och Wilma däckade en välbehövlig stund medan Alexander och Olivia kollade på musikvideor.

Nu sover Olivia och Wilma jollrar i babygymmet.. Jag ska sätta mig vid datorn och beställa Olivias 2(!!!!)års present, och så ska jag se om jag hittar nått att ha på mig på dopet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback