Kaffe med Sandra :-)

2013-06-28 @ 22:44:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag och barnen har umgåtts med Sandra idag! Vi gick först en promenad och sen följde hon med oss hem, kändes så himla härligt att kunna göra så idag, vi satt på balkongen och drack kaffe och pratade om allt möjligt! Wilma somnade till och med i Sandras famn :D jag är stolt över dig min starka vän ❤

Sent i eftermiddags så åkte jag barnen och min pappa till temalekplatsen i stan för att Olivia skulle springa av sig och bli trött till nattningen.. Hon lekte och sprang runt som bara den.

Men när det var dags för nattning blev det kaos! Wilma hade ont i magen och Olivia vägrade somna.. Nu först sover båda barnen och jag är heeelt slut så jag ska sova jag också!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack fina du för allt, och för idag! <3

2013-06-28 @ 23:06:21
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback