Otursdag!

2013-06-01 @ 20:13:14 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Min stackars älskade Olivia har haft en riktig otursdag. Först brände hon sig på en lampa när hon satt på diskbänken och tittade när farmor skalade potatis. Det är sånna där små lampor över bänken som blir skitvarma! Det andra som hände var att hon voltade över sängramen och rakt ner i golvet, fan vad rädd jag blev! Men det gick bra med henne som tur var, jäkligt obehaglig vurpa!


Kommentarer
Postat av: michaela ♥

usch så obehagligt! min lilla plutt ramlade ner från vår ganska höga säng med huvudet före häromdagen. kunde gått illa!

2013-06-02 @ 06:56:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback